این مقاله جهت کمک به آشنایی هر چه بیشتر مسافران و گردشگرانی است که بدنبال خرید و رزرو تور مسافرتی،بلیط هواپیما و یا پرواز چارتر به مقصد موریس هستند و اطلاعات کمی در این زمینه دارند:

(جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد، می توانید به سایت های هالیدی مراجعه بفرمایید)


آشنایی با جاذبه های گردشگری و توریستی جزیره موریس:

"موریس کشوری جزیره‌ای و بهشتی روی زمین می باشد. سازمان جهانی جهانگردی موریس را به عنوان یکی از ده مقصد برتر توریستی دنیا معرفی نموده‌است و همه این ها به لطف طبیعت بکر موریس است.

پایتخت موریس شهر  پورت لوئیس است.

موریس کشوری است که در سرتاسر سال آب و هوای بهاری و معتدل دارد و بنابراین یکی از برترین مقاصد مسافرتی برای توریست ها قلمداد می شود.

در همه نُه شهر کشور موریس مراکز خرید متنوعی در دسترستان می باشد.

خط ساحلی دور جزیره ۱۸۰ کیلومتر است که تمامی آن از ماسه‌های نرم، سفید و درخشان پوشیده شده‌است.

موریس از جاذبه‌های توریستی متنوع و شگفت انگیزی بهره مند می‌باشد. علاوه بر سواحل بسیار زیبا، رودخانه، مرداب، کوه، جنگل‌های زیبا، گونه‌های جانوری و گیاهی فراوان، دهانه‌های آتشفشانی، آبشار و آثار تاریخی را نیز می‌توان در این جزیره رویایی مشاهده نمود.

در میان همه شهرهای موریس، Quartre-Bornes  جایگاه ویژه ای دارد. این شهر پررویدادترین شهر موریس است. منطقه ای که  مرکز تفریحات گردشگران و شهروندان موریسی است. 

"دودو" نماد کشور موریس است. این پرنده که امروزه نسلش منقرض شده، قرنها پیش در این جزیره زندگی می کرده است.

توصیه می کنیم حتما "Creole Curry " یکی از غذاهای پر ادویه و محبوب را امتحان کنید. 

این کشور به ستاره و کلید اقیانوس هند معروف است و  همگی هتل های زنجیره ای لوکس بین المللی در سطح کشور  دست کم یک شعبه دارند. هتل های موریس دارای بالاترین کیفیت ممکن در سطح جهان می باشند."


منبع::              http://hiholiday.ir