آشنایی با جاذبه های توریستی و گردشگری فیلیپین:

اگر قصد سفر به کشور زیبای فیلیپین را دارید و می خواهید بلیط چارتر و یا تور مسافرتی فیلیپین را تهیه کنید، می توانید قبل از سفر به مقاله زیر-که خلاصه مقاله اصلی است که در سایت های هالیدی آورده شده-مراجعه کنید:

 

"فیلیپین کشوری آسیایی است که در جنوب شرقی آسیا و در غرب اقیانوس آرام و بین دریای جنوبی چین و دریای فیلیپین و در شرق کشور ویتنام، قرارگرفته‌است.

مجموعه جزیره‌های فیلیپین از شمار بسیار زیادی جزیره کوچک و بزرگ تشکیل شده‌است که بر روی هم ۳۰۰ هزار کیلومتر مربع وسعت دارند یعنی کمتر از یک پنجم خاک ایران. بیش از نیمی از خاک آن را جنگل فرا گرفته‌است.

آب و هوای فیلیپین گرمسیری دریایی با رطوبت زیاد است و در طول سال همواره با طوفان و باران‌های موسمی روبرو هستند و به خاطره همین باران‌های سیل آسا تقریباً ۷۰٪ این جزایر را جنگل‌های سرسبز استوایی فرا گرفته‌است. دمای هوا بین ۲۰ تا ۴۰ درجه متغیر است.

مانیل

مانیل پایتخت کشور فیلیپین در طی سال‌های گذشته پیشرفت زیادی داشته‌است. این شهر حدود ۱۰ میلیون نفر جمعیت دارد و هنوز یکی از ارزانترین شهرهای دنیاست.

7 مایلز خارج از شهر، بزرگترین فرودگاه فیلیپین ، فرودگاه بین المللی Ninoy Aquino قرار دارد. بسیاری از توریست هایی که از فیلیپین دیدن می کنند، از طریق این فرودگاه وارد این کشور می شوند.

ساده ترین راه برای چرخ زدن در مانیل استفاده از تاکسی است. مگر اینکه کسی بخواهد در شهر بطور پیاده بگردد. تاکسی ها از این لحاظ بهترین وسیله هستند که دارای تهویه هوا (ایر کاندیشن) هستند. تاکسی ها مقابل هتل ها یا فرودگاه نگه می دارند، قیمت بالاتری دارند (و گاهی خودشان را بعنوان تاکسی هتل معرفی می کنند). در حالت کلی، تاکسی ها همه جا هستند، حتی در کوچه های تنگ شهر

در سرتاسر شهر مانیل می توانید فست فودهای آمریکایی را به وفور پیدا کنید. مکدونلاد، برگرکینگ و KFC که بسیار ارزان هم هستند . همچنین شعبات Starbox را هم براحتی در بسیار از نقاط شهر می توانید پیدا کنید."


منبع:     http://hiholiday.ir/News/Detail/8