همایش توسعه صنعت هوایی ایران امروز برگزار می‌شود
همایش بین‌المللی توسعه صنعت هوایی و فرودگاهی و نمایشگاه جانبی از امروزبه مدت 2روز با حضور مقامات ارشد وزارت راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی کشوری، سازمان هوافضا، فرودگاه‌های کشور و سازمان‌های مرتبط برگزار می‌شود.

همایش بین‌المللی توسعه صنعت هوایی و فرودگاهی و نمایشگاه جانبی آن در 2 روز ۲۶ و ۲۷ بهمن‌ماه با حضور هیات های تجاری از ۱۵ کشور پیشرفته جهان از جمله آلمان، فرانسه، اسپانیا، سوئد، انگلیس، بلژیک و ... با هدف ایجاد زمینه مناسب برای همکاری مشترک بازرگانی، سرمایه‌گذاری، تامین نیازهای صنایع هوایی و فرودگاهی و در بیش از ۲۰ گروه کالایی و خدماتی در هتل آزادی تهران برگزار می‌شود.

در همین باره،مهرداد جلالی‌پور،دبیر همایش گفت: این همایش شامل سه بخش "افتتاحیه و همایش"، "جلسات مذاکرات رو در روی هیات های تجاری" و "نمایشگاه جانبی" است که فضای مناسبی را برای آشنایی آخرین رویکردها و دیدگاه‌های مقامات و مسئولان ارشد ایرانی و خارجی و امکان ملاقات با بیش از ۷۰ نفر تحت قالب هیات‌های تجاری از ۵۰ شرکت خارجی از ۱۵ کشور پیشرفته جهان را فراهم آورده است.

وی افزود: مراسم افتتاحیه این همایش از ساعت ۹.۳۰ روز دوشنبه ۲۶ بهمن با حضور و سخنرانی مقامات عالی و ارشد وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری آغاز می شود و در ادامه نیز نشستهای تخصصی، مذاکرات تجاری و بازدید از نمایشگاه انجام خواهد شد.

منبع:پایگاه خبررسانی وزارت راه و شهرسازی
اطلاعات بیشتر در HiHoliday.ir