تجربه های شگفت انگیز تور کره جنوبی
سئول پایتخت کره جنوبی یکی از سرزنده ترین و جذاب ترین شهرهای آسیاست. اگر قصد سفر به کره جنوبی دارید، پیشنهاد می کنیم تجربه هایی که در این مقاله با شما در میان می گذاریم را در برنامه تور کره جنوبی خود بگنجانید.

سئول، پایتخت کرهٔ جنوبی در شمال غربی این کشور و بر رودخانه هان (HAN RIVER) قرار دارد. شهر سئول از ساختار زیربنایی بسیار پیشرفته ای برخوردار است به گونه ای که به مهد تمدن الکترونیک شناخته می شود و متروی آن که هرساله بیش از ۲۰۰ میلیون نفر را جابجا می کند، سومین شبکه بزرگ مترو در جهان است.

سئول دارای آب و هوایی قاره ای با چهار فصل مجزاست که شامل تابستانهای گرم و مرطوب و زمستانهای سرد و نسبتاً خشک هستند.

در سال ۱۳۵۱ و در پی سفر شهردار تهران به کره جنوبی، سئول به عنوان خواهر شهر تهران برگزیده شد. نامگذاری خیابان تهران در سئول و خیابان سئول در تهران به همین مناسبت انجام شده است. خیابان تهران در سئول در منطقه گانگنام قرار گرفته که اکثر ساختمان های و شرکت های تجاری بزرگ و بانکهای کره جنوبی را در خود جای داده است.
برای سفر به کره جنوبی و دیدن جاذبه های گردشگری کره جنوبی سری به بخش تور کره جنوبی در تور مسافرتی های هالیدی بزنید.

کاخ GYEONGBOK

تور کره جنوبی

کاخ سلطنتی GYEONGBOK، مشهورترین کاخ کره جنوبی که اولین بار در اواخر قرن چهاردهم ساخته شد و بر اثر آتش ویران و دوباره پس از سه قرن در سال 1867 بازسازی شد.
این کاخ سلطنتی بسیار وسیع است. حداقل دو ساعت برای بازدید از آن وقت بگذارید و موزه کاخ را فراموش نکنید.
کاخ GYEONGBOK در نزدیکی سایر جاذبه های گردشگری سئول نظیر مجسمه شاه SEJONG و رودخانه CHEONGGYECHEON قرار دارد. ورودی کاخ 3000 وون می باشد.

محله ایتاوون

تور کره جنوبی

ایتاون، محله خارجی نشین سئول است که اگر هوس غذاهای بین المللی و گردش در فضایی پر انرژی در سئول به سرتان زد، حتما این محله بهترین گزینه می باشد.
محله ایتاون خانه کافه ها و فروشگاه هایی است که همه چیز از لباس های دست دوز و صنایع دستی کره جنوبی گرفته تا جواهرات زیبا و سفال های کره ایی را به فروش می رسانند.

image

گشت تصویری در جاذبه های گردشگری کره جنوبی

  • تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
کره جنوبی کشوری در جنوب شرق دور که پایتخت آن سئول است. در این مقاله در غالب تصویر شما را با جاذبه های گردشگری کره جنوبی آشنا می کنیم و بهترین تور کره جنوبی را به شما معرفی می کنیم.

در شب، کافه ها و بارهای ایتاون مملو از مردمی می شود که هر کدام به یک نقطه از جهان تعلق دارند. همچنین می توانید انواع سوغات کره جنوبی را از دستفروش ها خریداری کنید.

برج سئول

تور کره جنوبی

برج سئول که به برج NAMSAM هم شناخته می شود، از هر نقطه از شهر قابل رویت است. این برج 240 متری که بر بالای کوه قرار گرفته، بلندترین نقطه سئول می باشد.
برای بازدید از این جاذبه گردشگری کره جنوبی، ابتدا باید با تله کابین از کوه بالا رفته و خود را به ورودی برج برسانید. ورودی برج سئول 12000 وون است که امکان بازدید از فروشگاه، دو رستوران و چهار برج رصد برج را برای شما فراهم می کند. از بالاترین برج رصد شما نمای نفس گیر 360 درجه ایی از سئول را تجربه خواهید کرد.
اگر در طول روز فرصت بازدید از برج NAMSAM را نداشتید، نگران نباشید چرا که نمای سئول از فراز برج در شب جذابیت های دیگری دارد.

روستای BUKCHON VILLAGE

تور کره جنوبی

در بین دو کاخ باستانی GYEONGBOK و CHANGDEOK، این روستای باستانی کره ایی قرار گرفته که تاریخ جذاب و طولانی را در خود گنجانده است. این روستا محافظت شده تا یادآور فضای روستایی 600 سال پیش کره جنوبی با گذرگاه های باریک و خانه های چوبی باشد.
از نظر بسیاری از گردشگران، روستای BUKCHON VILLAGE یکی از مکان های مناسب برای عکاسی در جهان است. پیشنهاد می کنیم بازدید از این روستا را در صدر برنامه تور کره جنوبی خود قرار دهید.

محله INSADONG

تور کره جنوبی

این محله باستانی در مرکز شهر سئول قرار دارد و بهترین مکان برای خرید اشیای سنتی و آشنایی با فرهنگ کره است. زمانی محله INSADONG، بزرگترین مرکز عرضه آنتیک و صنایع دستی کره بود. انواع گالری هنری، رستوران، کافی شاپ، موزه، مجسمه و سوغات کره جنوبی را در این محله پیدا خواهید کرد.
INSADONG محل پر طرفداری هم میان گردشگران و هم مردم کره است. اگر خوش شانس باشید می توانید اجراهای سنتی، جشنواره ها و نمایش های کره ایی که در این محله برگزار می شود را خواهید دید.

رودخانه CHEONGGYECHEON

تور کره جنوبی

این رودخانه مصنوعی که از میان مرکز شهر سئول می گذرد، حدود 8 کیلومتر امتداد دارد و برای اولین بار در سال 2005 و با هزینه بیش از 1 بیلیون دلار آمریکا بازگشایی شد.
در اطراف رودخانه فضاهای مدرنی برای پیاده روی و نشستن شهروندان ساخته شده و با توجه به اینکه بستر رودخانه حدود 15 پا از سطح خیابان پایین تر است، فضای آرام و دلپذیری فراهم آورده شده است.

بازار ماهی

تور کره جنوبی

اگر به غذاهای دریایی علاقه دارید، حتما از بازار ماهی سئول دیدن کنید. بازار ماهی مشهور NORYANGJIN بازار بزرگی است که انواع آبزیان در آن زنده و در درون اکواریوم های بزرگ عرضه می شوند.
این بازار ماهی با تمام بازارهایی که تا به حال رفته اید متفاوت است: در این بازار وقتی با فروشنده سر قیمت ماهی به تفاهم رسیدید، فروشنده بلافاصله ماهی را پاک می کند و شما را به نزدیک ترین رستوران راهنمایی می کند تا ماهی را برای شما طبخ و سرو کنند.

باربکیوی کره ایی

تور کره جنوبی

باربکیوی کره ایی یک غذای سنتی کره ایی است که تقریبا در همه رستوران های سطح شهر سرو می شود. سرو این غذا به این صورت است که شما پشت یک میز می نشینید که در وسط آن گریل قرار دارد و خودتان گوشت را همان طور که دوست دارید کباب می کنید. در کنار آن، خوراکی های جانبی که در کره BANCHAN نامیده میشود، هم سرو می شود.

این مقاله به صورت تخصصی در های هالیدی تهیه گردیده و هرگونه انتشار و کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.
منبع:مرجع گردشگری های هالیدی