های هالیدی


های هالیدی از معتبر ترین سایت های خرید بلیط هواپیما و خرید تور مسافرتی با قابلیت رزرو در کشور می باشد که به شما امکان جستجو و مقایسه و در نهایت خرید آنلاین را در بین صدها آژانس معتبر در محیط کاربری ساده و بصورت 24 ساعته ، فراهم کرده است که از ویژگی های یک موتور هوشمند گردشگری می باشد.

با استفاده از سایت های هالیدی می توانید مبدا و مقصد و همچنین تاریخ سفرتان را مشخص کرده و ارزنترین بلیط هواپیما را در سریع ترین زمان ممکن در میان انواع بلیط چه از نظر نوع بلیط (چاتری و سیستمی) و چه از نظر نوع کلاس پروازی (بیزینس و اکونومی) و چه از نظر نوع شرکت هواپیمایی ، انتخاب کنید و به صورت آنلاین رزرو کنید.

این سامانه خرید بلیط هواپیما ، امکان رزرو آنلاین بلیط هواپیما برای همه مسیرهای داخلی و همچنین  بسیاری از پروازهای خارجی مانند استانبول ، تفلیس ، نجف ، دبی را فراهم نموده است.
نحوه کار کردن با سایت های هالیدی با توجه به محیطی کاربرپسند ، بسیار آسان است و برای جستجوی بلیط هواپیما بعد از مشخص کردن مسیر پروازی و تاریخ پرواز می توانید از همان ابتدا تعداد مسافران را اعم از بزرگسال و کودک ، نوزاد مشخص کنید که البته در ادامه قابل تغییر است.اگر برای اولین بار بلیط هواپیما خریداری می کنید ابتدا به صورت رایگان در سایت ثبت نام کنید و برای آشنایی هرچه بیشتر از نحوه خرید صحیح از قسمت راهنمای خرید بلیط هواپیما در سایت های هالیدی استفاده کنید.

از ویژگی های یک موتور هوشمند گردشگری بروز رسانی مداوم بلیط ها در لحظه و در تمامی مسیر ها می باشد که های هالیدی آن را کاملا رعایت می کند. از آنجایی که قیمت بلیط هواپیما شناور می باشد می توانید از این ویژگی سایت های هالیدی نهایت بهره را برده و با چک کردن قیمت ها در برهه زمانی خاص ارزانترین آنها را پیدا و بصورت آنلاین رزرو کنید.

اگر به هر نحوی تصمیم به استرداد بلیط هواپیما رزرو شده خود گرفتید می توانید از قسمت استرداد بلیط با پر کردن فرم درخواست و ثبت آن که با توجه به نوع بلیط اعم از چارتری و سیستمی و همچنین زمان باقیمانده تا پرواز که شاخصه های مهم در استرداد بلیط است ، نسبت به هزینه ای که برای رزرو بلیط مورد نظر کرده اید ، برای باز پس گیری آن اقدام کنید.
با های هالیدی لذت خرید بلیط هواپیما با قابلیت رزرو را به صورت غیر حضوری و با داشتن یک اینترنت معمولی و با امکانات بی نظیر در رایانه شخصی و یا تلفن همراه هوشمند خود در سریعترین زمان ممکن به صورت آنلاین ، تجربه کنید.