رزرو آنلاین بلیط هواپیما و تورهای مسافرتی

۵ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

تور کویر

سفر به کویر

کویر با تپه های شنی مواج و یکدست مانند نقطه ی پایان هیاهوی زمین است.یکی از شاهکارهای طبیعت که هر انسانی با درک آرامش آن پی به عظمت آفرینش می برد و زیباییش هر بیننده ای را به فکر وا می دارد.غروب کویر لحظات منحصر به فردی را در ذهنتان ثبت خواهد کرد و به هنگام شب هم میتوانید به همراه همسفران خود به دور آتش بنشینید و آسمان پر از ستاره را تماشا کنید و لذت ببرید.روز به روز به طرفداران تور مسافرتی کویر اضافه می شود و خوشبختانه تورهای طبیعت گردی متنوعی به مقصد کویر مصر و کویر مرنجاب وجود دارند که بسیار به صرفه هستند. فقط کافیست با یک تور داخلی همراه شوید و آرامش جادویی کویر را تجربه کنید. های هالیدی سفر خوبی را برای شما آرزومند است.
عکس غروب کویر
عکس شب کویر

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه نمایید. http://hiholiday.ir
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سایت های هالیدی

تور استانبول

راهنمای سفر به استانبول

بسیاری از ایرانی ها ، استانبول را به عنوان اولین انتخاب خود به قصد خرید و تفریح می دانند. به دلیل نزدیکی فرهنگ مردمان این کشور با فرهنگ ایرانی ، جاذبه های گردشگری فراوان و شاهراه بودن استانبول از جهت اقتصادی ، این شهر را می توان در زمره ی اولین مکان های گردشگری مناسب ایرانیان دانست.

جاذبه های گردشگری استانبول

از مناطق گردشگری معروف استانبول می توان به مسجد ایا صوفیه و سلطان احمد اشاره کرد. همچنین می توانید از قلعه های تاریخی و موزه های استانبول دیدن نمایید. اما طبیعت و جغرافیای منحصر به فرد استانبول بی شک غیر قابل انکار است.

عکس استانبول
عکس استانبول

رزرو هتل در استانبول:

میتوانید در هتل های ارزان و شیکی مانند Niles به فاصله 10 دقیقه تا مسجد تاریخی سلطان محمود و یا هتل تاریخی Dersaadet اقامت کنید. قیمت این هتل ها شبی حدود 80 تا 100 دلار برای 2 نفر می باشد که نسبت به امکانات و کیفیت مناسب است.

چطور به استانبول سفر کنیم؟

شما می توانید از طریق سایت های هالیدی از آخرین تورهای مسافرتی استانبول مطلع شوید و یا برای خرید بلیط استانبول اقدام نمایید.
عکس استانبول

درباره ی استانبول:
غذاهای استانبول:
  • غذاهای ترکیه با غذاهای ایرانی تفاوت چندانی ندارد پس نگران مزاج خود نباشید. از معروف ترین غذاها می توان به ساندویچ های گوشت و نان کنجدی اشاره کرد.
  • زبان: زبان بیشتر مردم ترکیه ترکی است ولی درصد کمی هم به زبان کردی و ترکی آذربایجانی صحبت می کنند.
  • دین: دین مردم ترکیه اسلام میباشد و دارای حکومتی سکولار هستند.
  • آب و هوا: به دلیل مجاورت استانبول با دریای مدیترانه دارای آب و هوایی متفاوت میباشد.تابستان ها گرم و زمستان های سرد.
  • واحد پول: واحد پول این کشور لیر ترکیه است.
  • مراکز خرید استانبول: استانبول دارای مراکز خرید متنوع ، ارزان و مناسب برای تمامی سلیقه هاست در واقع یکی از دلایل سفر به استانبول خرید می باشد.
  • اختلاف ساعت با ایران: اختلاف ساعت با ایران: اختلاف ساعت با ایران تقریبا 30 دقیقه است.
  • حمل و نقل در استانبول: استانبول یکی از متراکم ترین شهر های جهان است و همین موضوع حمل و نقل را برای گردشگران تور های مسافرتی کمی دشوار کرده اما نگران نباشید با توسعه های اخیر اینک استانبول دارای انواع مختلف خدمات حمل و نقل اعم از مترو و اتوبوس و یا حتی قایق برای گشت و گذار می توانید استفاده کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه نمایید. http://hiholiday.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سایت های هالیدی

مشهد پایتخت گردشگری ایران

سفری زیارتی

شهر مشهد با رکورد سالیانه بیست میلیون گردشگر داخلی و خارجی اولین و بزرگترین مقصد گردشگری ایران است. بهترین زمان سفر به مشهد با توجه به مناسبت های مذهبی عموماً براساس تقویم قمری می باشد و متفاوت است. با این همه اگر بخواهیم از نظر آب و هوا بهترین زمان سفر به مشهد فصل پاییز و بهار است. تمام طول سال شرایط مناسب برای سفر به مشهد مهیاست ولی فصل بهار مشهد هوایی بسیار خوب و فوق العاده دارد که جذابیت سفر شما را بیشتر می کند. اگر قصد دارید سفری کم هزینه داشته باشید توصیه می کنیم که از تورهای مسافرتی مشهد استفاده نمایید. مشهد به دلیل وجود بارگاه امام رضا (ع) از محبوبیت زیادی نزد زائران برخوردار است. حرم امام رضا مجموعه‌ای است با کانون آرامگاه هشتمین امام شیعیان، علی بن موسی‌ الرضا که دیگر مسجدها، آرامگاه‌ها، صحن‌ها، کتابخانه و موزه‌ها را در بر می‌گیرد. بازار بزرگ رضا که در نزدیکی حرم مطهر واقع شده است ، یکی از پر بازدیدترین بازارهای سنتی کشور لقب گرفته است.


         

سفری سیاحتی

بازار بزرگ رضا علاوه بر معماری زیبا و سنتی خود یکی از قدیمی‌ترین مراکز عرضه سوغات و صنایع دستی شهر مشهد است. قطعا در بدو ورود به این مکان زیبا محسور قدمت و عظمت و ویترین های رنگارنگ آن خواهید شد. علاوه بر اینکه عطر زعفران و گلاب مشامتان را پر می کند. علاوه بر آن خراسان دارای مکان های سیاحتی فراوانی از جمله مزار عطار نیشابوری، مسجد گوهر شاد، پارک کوه سنگی، طرقبه، آرامگاه فردوسی، موزه آستان قدس رضوی، غار مغان، شهر باستانی شادیاخ و صدها مورد دیگر است که برای مسافران خاطرات خوشی را بر جای می گذارد و با استفاده از تورهای مشهد می توانید از تمامی این اماکن دیدن نمایید. مشهد دارای هتل های بی نظیریست که از همه لحاظ بهترین هستند و رستوران های پرطرفداری دارد که سفر شما را به یاد ماندنی تر می کند. امکان ندارد کسی به مشهد سفر کند و سری به بازارهای فوق العاده آن نزند، حتی اگر قصد خرید سوغات هم نداشته باشید تماشای بازار مشهد خالی از لطف نیست. زعفران ، زرشک ، تسبیح و سنگ فیروزه ی نیشابور از سوغات های معروف مشهد هستند که در سراسر جهان شناخته شده هستند.

برای سفر به مشهد می توانید از تورهای مسافرتی استفاده کنید و یا از بلیط لحظه آخری برای سفری کم هزینه تر بهره مند شوید، اطلاعات کامل درباره تورهای مشهد را در سایت ما مطالعه نمایید. http://hiholiday.ir/Tour


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سایت های هالیدی

تور پوکت تایلند

 

جزیره ی پوکت:

جزیره ی پوکت در جنوب غرب کشور تایلند و روی دریای Andaman با مساحتی بالغ بر 576 کیلوکتر مربع واقع شده است.

این جزیره ی بی نظیر و با جغرافیای منحصر به فردش یکی از پربازدیدترین مناطق گردشگری دنیا  می باشد. 

جزیره ی پوکت بی شک با سواحل زیبایش شناخته می شود. 

مقالات بیشتر ما را درباره پوکت در سایت های هالیدی بخوانید.

برای کسب اطلاعات بیشتر جهت اطلاع از تور های مسافرتی و رزرو بلیط ارزان قیمت به سایت ما مراجعه نمایید.

http://hiholiday.ir 



 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سایت های هالیدی

خرید آنلاین بلیط هواپیما

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سایت های هالیدی