با پارک های آبی مشهد بیشتر آشنا شویم
مشهد در زمینه احداث پارک های آبی موقعیت بی نظیری در ایران و خاورمیانه دارد.مشخصات،امکانات و آدرس پارک های آبی به همراه جدیدترین تور مشهد در این مقاله آورده شده است.

یکی از جاذبه های گردشگری مشهد به خصوص در فصل های گرم سال،پارک های آبی مشهد است البته سرپوشیده بودن این مجموعه ها امکان استفاده در کلیه فصول سال را فراهم می کند. 
برای سفر به مشهد و بازدید از این مجتمع های آبی و سایر جاذبه های گردشگری مشهد به دو روش می توانید اقدام کنید: اول سفر با تور مشهد است که می توانید به تور مسافرتی های هالیدی  مراجعه کنید که آژانس های معتبر جدیدترین تور مشهد،تور لحظه آخری،تور ارزان قیمت و آفرهای ویژه خود را قرار می دهند و اگر اقامت دارید می توانیدلیست کلیه پروازهای چارتر به مقصد مشهد و یا پرواز چارتر تهران-مشهد را در موتور جستجوی های هالیدی  بیابید.

سرزمین موج های خروشان مشهد

mashhad

جدیدترین پارک آبی مشهد،مجموعه تفریحی سرزمین موج های خروشان است که تمامی رکوردها را شکسته و به نظر می رسد بهترین انتخاب برای سپری کردن اوقاتی خوش در شهر مشهد می باشد.

این مجموعه با مساحتی در حدود ۳۰ هزار متر و ارتفاع سقف ۴۰ متر،بزرگترین پارک آبی سر پوشیده جهان است.یکی از ویژگی های مهم مجموعه سرزمین موج های خروشان که در منطقه ییلاقی شاندیز بنا شده است،دارا بودن دو سالن مجزا برای بانوان و آقایان است که امکان استفاده همزمان خانمها و آقایان را فراهم ساخته است.

سرزمین موج های خروشان مشهد در کل ۴ سرسره سقوط آزاد ۲۴ متری،60 سرسره آبی،بزرگترین سونای خشک و بخار جهان،جکوزی و حمام ترکی دارد.

برای رفتن به پارک آبی سرزمین موج های خروشان می توانید با استفاده از مترو مشهد به ایستگاه وکیل آباد رفته و در آنجا با ون و یا اتوبوس های شاندیز به مجموعه برسید.

بلیط های تخفیف دار این مجموعه در کیوسک های روزنامه فروشی و برخی هتل ها به فروش می رسد. امکان رزرو بلیط برای بانوان و آقایان و نیز سازمان ها برای تاریخ دلخواه در وب سایت این مجموعه فراهم شده است.

آدرس مجموعه موج های خروشان مشهدمشهد - کیلومتر ۲ جاده شاندیز - سرزمین موج های خروشان

تلفن: ۰۵۱۳۵۵۹۳۱۳۳

وب سایت مجموعه آبی سرزمین موج های خروشان: www.mojhayekhorooshan.ir

سرزمین موج های آبی مشهد

mashhad

سرزمین موج های آبی از بزرگترین پارک های آبی خاورمیانه محسوب می شود،سرسره تاپسی توروی این مجموعه،برندهبهترین سرسره آبی سال ۲۰۱۰ از انجمن پارک های آبی جهان شده،همچنین این مجموعه موفق به دریافت نشان استاندارد ایران شده است.

سرزمین موج های آبی مشهد دارای امکانات و تفریحات زیر است :
سرسره های آهسته،سرسره های سرعتی،سرسره پیچشی،سرسره موج،سرسره تاپسی توروی،سرسره تویستر،چاله فضایی،استخر موج،رودخانه آرام و خروشان،منطقه بازی کودکان،استخر برکه،سونای خشک و بخار،جکوزی سرد و گرم،رستوران،کافی شاپ،فروشگاه لوازم ورزشی،حمام ترکی و....

گفتنی است سرزمین موج های آبی مشهد به تازگی سرسره سیصد متری بسیار پر هیجان را به همراه جت موج به مجموعه اضافه کرده است.

برای دسترسی به مجموعه سرزمین موج های آبی می توانید با مترو مشهد به ایستگاه پارک ملت ابتدای بلوار امامت مراجعه کرده و از آنجا به راحتی با سرویس های قاسم آباد به مجموعه برسید.

بلیط های تخفیف دار موج های آبی در باجه های روزنامه فروشی و برخی هتل ها به فروش می رسد.همچنین بلیط های تخفیف دار را می توانید از سایت مجموعه تهیه فرمایید.

ساعات کار سرزمین موج های آبی در تابستان ۹ صبح الی ۲۴ می باشد و در ایام دیگر سال تا ساعت ۲۱ می باشد.

تلفن: ۰۵۱۳۶۲۲۹۰۱۵

آدرس مجموعه سرزمین موج های آبی مشهدمشهد - قاسم آباد - بلوار اندیشه - نبش اندیشه ۸۳

وب سایت مجموعه آبی سرزمین موج های آبی: www.wwlpark.com

آبی ایرانیان مشهد

mashhad

پارک آبی ایرانیان دارای سینمای ۵ بعدی آبی بوده،همچنین برای اولین بار در ایران امکانات موج سواری در این مجموعه فراهم شده و دارای سرسره های مختلف آهسته و سرعتی،رنگین کمان،پیچشی،موج،چاله فضایی،استخر موج،رودخانه خروشان،سونا و جکوزی نیز می باشد.

برای رفتن به پارک آبی ایرانیان می توانید با مترو مشهد به ایستگاه پارک ملت ابتدای بلوار امامت مراجعه کرده و از آنجا به راحتی با اتوبوس و یا ون های قاسم آباد به مجموعه واقع در بلوار حجاب برسید.

ساعات کار پارک آبی ایرانیان برای آقایان ساعت 9:30 تا 22:30 و برای بانوان 9 تا 22 می باشد.

تلفن: ۰۵۱۳۶۶۳۲۱۲۳

آدرس مجموعه آبی ایرانیان مشهدمشهد - قاسم آباد - بلوار حجاب - نبش حجاب۸

پارک ساحلی آفتاب مشهد

mashhad

پارک ساحلی آفتاب مشهد جز بزرگترین پارک های آبی طبقاتی دنیا است و امکاناتی از قبیل سه استخر مجزا برای آقایان،بانوان و استخر VIP،سرسره سرعت به ارتفاع ۱۸ متر و سرسره آهسته به ارتفاع ۱۵ متر، سرسره پیچ به ارتفاع ۱۸متر و سرسره دوقلویی به ارتفاع ۱۸ متر است.چاله فضایی آن ۱۷ متر و استخر موج آن ۳۵ متر ارتفاع دارد و دارای رودخانه ای به طول ۱۷۰ متر و دو تونل سنگی،چشمه جوشان آب که از دل سنگهای غار می تراود و آبشاری خروشان با بیش از ۱۸ متر ارتفاع است.اولین استخر غواصی ایران به عمق ۱۲ متر با نمای طبیعی اعماق اقیانوس و همچنین اولین استخر نمک اسپوتا خاورمیانه با خواص درمانی و لایه برداری پوست در این مجموعه ساخته شده است.

روی پشت بام این مجموعه مکانی برای گرفتن حمام آفتاب در نظر گرفته شده است.

پارک ساحلی آفتاب همچنین دارای سالن های یوگا،هیدروتراپی،آروماتراپی،ایروبیک،بدنسازی ،ماساژ  و همچنین اولین سونای ماسه خاورمیانه است که تسکین دهنده ی دردهای عضلانی و مفصلی می باشد.

ساعت کار پارک ساحلی آفتاب برای آقایان ۸ تا ۲۳ و برای بانوان از ۱۰ تا ۲۳ می باشد.

تلفن: ۰۵۱۳۷۰۳۷

آدرس مجموعه آبی پارک ساحلی آفتاب مشهدمشهد - انتهای بلوار خیام شمالی - میدان بهارستان - جنب الماس شرق

وب سایت پارک ساحلی آفتاب: www.psaftab.com

اطلاعات بیشتر در های هالیدی