رزرو آنلاین بلیط هواپیما و تورهای مسافرتی

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

آشنایی با جاذبه های توریستی فیلیپین

آشنایی با جاذبه های توریستی و گردشگری فیلیپین:

اگر قصد سفر به کشور زیبای فیلیپین را دارید و می خواهید بلیط چارتر و یا تور مسافرتی فیلیپین را تهیه کنید، می توانید قبل از سفر به مقاله زیر-که خلاصه مقاله اصلی است که در سایت های هالیدی آورده شده-مراجعه کنید:

 

"فیلیپین کشوری آسیایی است که در جنوب شرقی آسیا و در غرب اقیانوس آرام و بین دریای جنوبی چین و دریای فیلیپین و در شرق کشور ویتنام، قرارگرفته‌است.

مجموعه جزیره‌های فیلیپین از شمار بسیار زیادی جزیره کوچک و بزرگ تشکیل شده‌است که بر روی هم ۳۰۰ هزار کیلومتر مربع وسعت دارند یعنی کمتر از یک پنجم خاک ایران. بیش از نیمی از خاک آن را جنگل فرا گرفته‌است.

آب و هوای فیلیپین گرمسیری دریایی با رطوبت زیاد است و در طول سال همواره با طوفان و باران‌های موسمی روبرو هستند و به خاطره همین باران‌های سیل آسا تقریباً ۷۰٪ این جزایر را جنگل‌های سرسبز استوایی فرا گرفته‌است. دمای هوا بین ۲۰ تا ۴۰ درجه متغیر است.

مانیل

مانیل پایتخت کشور فیلیپین در طی سال‌های گذشته پیشرفت زیادی داشته‌است. این شهر حدود ۱۰ میلیون نفر جمعیت دارد و هنوز یکی از ارزانترین شهرهای دنیاست.

7 مایلز خارج از شهر، بزرگترین فرودگاه فیلیپین ، فرودگاه بین المللی Ninoy Aquino قرار دارد. بسیاری از توریست هایی که از فیلیپین دیدن می کنند، از طریق این فرودگاه وارد این کشور می شوند.

ساده ترین راه برای چرخ زدن در مانیل استفاده از تاکسی است. مگر اینکه کسی بخواهد در شهر بطور پیاده بگردد. تاکسی ها از این لحاظ بهترین وسیله هستند که دارای تهویه هوا (ایر کاندیشن) هستند. تاکسی ها مقابل هتل ها یا فرودگاه نگه می دارند، قیمت بالاتری دارند (و گاهی خودشان را بعنوان تاکسی هتل معرفی می کنند). در حالت کلی، تاکسی ها همه جا هستند، حتی در کوچه های تنگ شهر

در سرتاسر شهر مانیل می توانید فست فودهای آمریکایی را به وفور پیدا کنید. مکدونلاد، برگرکینگ و KFC که بسیار ارزان هم هستند . همچنین شعبات Starbox را هم براحتی در بسیار از نقاط شهر می توانید پیدا کنید."


منبع:     http://hiholiday.ir/News/Detail/8

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سایت های هالیدی

جزیره موریس

این مقاله جهت کمک به آشنایی هر چه بیشتر مسافران و گردشگرانی است که بدنبال خرید و رزرو تور مسافرتی،بلیط هواپیما و یا پرواز چارتر به مقصد موریس هستند و اطلاعات کمی در این زمینه دارند:

(جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد، می توانید به سایت های هالیدی مراجعه بفرمایید)


آشنایی با جاذبه های گردشگری و توریستی جزیره موریس:

"موریس کشوری جزیره‌ای و بهشتی روی زمین می باشد. سازمان جهانی جهانگردی موریس را به عنوان یکی از ده مقصد برتر توریستی دنیا معرفی نموده‌است و همه این ها به لطف طبیعت بکر موریس است.

پایتخت موریس شهر  پورت لوئیس است.

موریس کشوری است که در سرتاسر سال آب و هوای بهاری و معتدل دارد و بنابراین یکی از برترین مقاصد مسافرتی برای توریست ها قلمداد می شود.

در همه نُه شهر کشور موریس مراکز خرید متنوعی در دسترستان می باشد.

خط ساحلی دور جزیره ۱۸۰ کیلومتر است که تمامی آن از ماسه‌های نرم، سفید و درخشان پوشیده شده‌است.

موریس از جاذبه‌های توریستی متنوع و شگفت انگیزی بهره مند می‌باشد. علاوه بر سواحل بسیار زیبا، رودخانه، مرداب، کوه، جنگل‌های زیبا، گونه‌های جانوری و گیاهی فراوان، دهانه‌های آتشفشانی، آبشار و آثار تاریخی را نیز می‌توان در این جزیره رویایی مشاهده نمود.

در میان همه شهرهای موریس، Quartre-Bornes  جایگاه ویژه ای دارد. این شهر پررویدادترین شهر موریس است. منطقه ای که  مرکز تفریحات گردشگران و شهروندان موریسی است. 

"دودو" نماد کشور موریس است. این پرنده که امروزه نسلش منقرض شده، قرنها پیش در این جزیره زندگی می کرده است.

توصیه می کنیم حتما "Creole Curry " یکی از غذاهای پر ادویه و محبوب را امتحان کنید. 

این کشور به ستاره و کلید اقیانوس هند معروف است و  همگی هتل های زنجیره ای لوکس بین المللی در سطح کشور  دست کم یک شعبه دارند. هتل های موریس دارای بالاترین کیفیت ممکن در سطح جهان می باشند."


منبع::              http://hiholiday.ir                

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سایت های هالیدی