خطرناک ترین سواحل جهان
تا به حال مقالات و مطالب مختلفی در مورد سواحل زیبا، آرام بخش و حتی عجیب خوانده اید ولی ما در این مقاله می خواهیم شما را با 11 مورد از خطرناک ترین سواحل جهان آشنا کنیم.

ساحل KILAUEA، هاوایی

خطرناک ترین سواحل جهان

با این که ساحل KILAUEA، هاوایی خود ساحل امنی است ولی گدازه هایی که از آتش فشان های فعال متعدد اطراف آن به سمت ساحل می آید، بسیار خطرناک است. شن های این ساحل به دلیل همین گدازه ها به رنگ مشکی درآمده است.

ساحل GANSBAAI، آفریقای جنوبی

خطرناک ترین سواحل جهان

ساحل GANSBAAI ساحل محبوب ماجراجویان است ولی باید عاشق کوسه های سفید باشید که به این ساحل بروید. این ساحل که منزلگاه هزاران کوسه سفید است، جاذبه های مهیجی نظیر شنا در قفس همراه با این موجودات غول پیکر ترسناک را برای گردشگران دارد.

تور آفریقای جنوبی ارائه شده در های هالیدی

ساحل VOLUSIA COUNTY، فلوریدا

خطرناک ترین سواحل جهان

ساحل VOLUSIA COUNTY به عنوان زیستگاه کوسه ها شناخته می شود و در سال 2013 بیشترین حمله کوسه در این منطقه گزارش شده است.

image

عجیب ترین سواحل جهان

  • تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۵
وقتی صحبت از ساحل می شود، ساحلی شنی با موج های خروشان، آفتاب سوزان و نوشیدنی خنک به ذهنتان می رسد ولی سواحلی وجود دارند که با تصور ما از ساحل بسیار متفاوتند. در این مقاله چند مورد از آنها را با هم مرور می کنیم.

ساحل B.I.K.I.N.I ATOLL، جزایر US MARSHALL

خطرناک ترین سواحل جهان

این ساحل علاوه بر اینکه کوسه های فراوانی دارد، در تست های اتمی که در سال های 1946 تا 1958 انجام شد، به وسیله 20 بمب اتمی دچار آلودگی رادیواکتیوی شد.

جزیره FRASER، استرالیا

خطرناک ترین سواحل جهان

جزیره FRASER با وجود زیبایی های طبیعی فراوانی دارد، متاسفانه بر روی هر گردشگری بسته است. دلیل این ممنوعیت وجود عروس های دریایی و کوسه های خطرناک می باشد. علاوه بر این، این جزیره زیستگاه عنکبوت های سمی و کورکدیل های غول پیکر است

تور استرالیا ارائه شده در های هالیدی

SCHITOVAYA BUKHTA، روسیه

خطرناک ترین سواحل جهان

با وجود اینکه این مکان، یکی از مطلوب ترین سواحل جهان برای موج سواری است ولی به دلیل تجهیزات نظامی بی شماری که در آن مستقر شده، خطرناک است به طوری که موج سواران برای موج سواری نیاز به اخذ مجوز دارند. همچنین، این ساحل یکی از بسترهای بمب های اتمی قدیمی است.

تور روسیه ارائه شده در های هالیدی

image

شگفتی های ساحل مالدیو در شب

  • تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۵
مالدیو کشوری در حاشیه اقیانوس هند است که به داشتن سواحل زیبا، دریای نیلگون و تنوع بی نظیر موجودات دریایی مشهور است ولی در شب جاذبه دیگری از ساحل مالدیو نمایان می شود.

PLAYA ZIPOLITE، مکزیک

خطرناک ترین سواحل جهان

اسم این ساحل در زبان محلی به معنی "ساحل مرگ" است که واقعا استحقاق نامش را دارد. با وجود اینکه این مکان محبوبیت خاصی نزد گردشگران تور طبیعت گردی دارد ولی گرداب های خطرناک آن را به ساحلی ناامن تبدیل کرده است. با وجود اینکه امروزه این ساحل به گروه امداد تجهیز شده ولی همچنان مکان خطرناکی محسوب می شود.

مثلث سرخ، کالیفرنیا

خطرناک ترین سواحل جهان

این ساحل کالیفرنیا به بیشترین حمله کوسه های سفید به انسان شهرت یافته است.

جزیره NORTH SENTINEL، جزایر ANDAMAN

خطرناک ترین سواحل جهان

این ساحل و اطراف آن بسیار زیباست ولی برای گردشگران مکان مناسبی نیست چرا که بومیان منطقه علاقه ای به خارجیان ندارند و با تیرهای شعله ور به آن ها حمله می کنند. حتی هواپیماها هم اجازه ورود به این منطقه را ندارند.

جزیره HEARD، قطب جنوب

خطرناک ترین سواحل جهان

جزیره HEARD به زمستان های سرد و یخبندان مشهور است و آب های این ساحل به دلیل کاهش ناگهانی هوا بسیار سرد می شود ولی هیچ یک از این موارد نمی تواند مانع گردشگران ماجراجو شود.

سواحل آمازون، برزیل

خطرناک ترین سواحل جهان

شنا در سواحل آمازون برزیل به معنی همراهی با انواع ماهی های گوشت خوار و مارماهی های وحشی است.

تور برزیل ارائه شده در های هالیدی

این مقاله به صورت تخصصی در های هالیدی تهیه گردیده و هرگونه انتشار و کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.
منبع:مرجع گردشگری های هالیدی