کوش آداسی کجاست

یکی از مقاصد محبوب برای گردشگران ایرانی، تور کوشی آداسی است. کوشی آداسی یعنی جزیره ی پرنده، و در 71 کیلومتری شهرستان مرکزی استان آیدین ترکیه قرار گرفته است. کوشی آداسی برای گردشگران تور کوشی آداسی که به ترکیه سفر میکنند بسیار جذاب است چرا که نزدیک به جزیره ی یونانی "ساموس" است. کوش آداسی در کانون مرکز های مهم گردشگری مثل ازمیر، میلیت، مارماریس، مریم آنا (خانه ی حضرت مریم)، دیدیم، بدروم و پاموکاله واقع شده است. یکی از مهم ترین بنادر منطقه، بندر کوشی آداسی است که در فصل بهار و تابستان سفر های منظمی با قایق های موتوری به جزیره ی یونانی "ساموس" انجام میشود.

بهترین زمان برای تور کوشی آداسی

 

تور کوش آداسی ارزان

 

بهترین زمان سفر به کوشی آداسی از 15 خرداد تا 15 شهریور است که هوا بسیار مطلوب و معتدل است، تابستان شهر کوشی آداسی از اواخر ماه آوریل(اردیبهشت)شروع میشود وتا اواخر اکتبر(اوایل آبان ماه) ادامه دارد. دمای آب و هوای کوشی آداسی درزمستان زیاد پایین نمی آید، بهتر است در ماه ژوییه که گرمترین ماه کوشی آداسی است حتما و دائما از کرم ضد آفتاب  و کلاه لبه داراستفاده کنید. توریست ها در تمام طول سال به کوشی آداسی سفر میکنند و از سواحل جذاب و بی نظیر آن بهره میبرند. یکی ازامکان هایی که آب و هوای معتدل کوشی آداسی برای ساکنان فراهم میکند این است که میتوانند به کشاورزی محصولات انجیر، انگور و زیتون بپردازند
آدرس: ترکیه، 71 کیلومتری شهرستان مرکزی استان آیدین، نوار ساحلی منطقه ی اژه.

آب و هوای کوشی آداسی

یکی از ویژگی های تور کوشی آداسی آب وهوای کاملا مدیترانه ی شهر کوشی آداسی است که گردشگران در 300 روز سال میتواند با رزرو تور کوشی آداسی از سواحل کوشی آداسی لذت ببرند و آفتاب بگیرند. بیشتر ایرانیان هنگام تعطیلات نوروز تور کوشی را انتخاب میکنند ولی در این موقع از سال، هنوز یه سری از تفریحات کوشی آداسی که اکثرا آبی است مقدور نمیباشد.

تورهای زیادی در تمامی فصول به کوشی آداسی انجام میشود و گردشگران میتوانند با تور کوشی آداسی بسیار راحت به تمامی مکان های دیدنی کوشی آداسی بپردازند. نزدیکترین فرودگاه به کوسی آداسی، فرودگاه ازمیر است که فاصله ی 90 کیلومتری با کوشی آداسی دارد.

حمل و نقل در کوشی آداسی

حمل و نقل در کوشی آداسی با تاکسی های اختصاصی و تاکسی های ون اشتراکی است که هزینه ی تاکسی ها ی اختصاصی در کوشی آداسی نسبتا گران است. تاکسی های ون از دیگر تاکسی های کوشی آداسی اند که گنجایش حدودا 10 سرنشین را دارند و مسافران میتوانند بصورت اشتراکی از آنها استفاده کنند. این تاکسی های ون خطوط مشخص وکرایه ی ثابت دارند، اتوبوس ها از دیگر وسایل حمل نقل در کوشی آداسی است که هزینه ای مناسب هم دارد و مسافران را به ازمیر میرسانند.

هتل های کوشی آداسی

شاید باورتان نشود اما معروف ترین پلاژها و هتل های کشور ترکیه که امکانات رفاهی خوب و خدمات عالی را ارائه میدهند در جزیره ی کوشی آداسی قرار دارد که گردشگران تور کوشی آداسی به دلیل شنیدن آوازه شان علاقه دارند حتما آن را تجربه کنند. ماندن درمحل اقامتتان در تور کوشی آداسی، همانند دیگر تفریحات به حساب می آید چراکه این اقامتگاه های لوکس با داشتن سالن بدن سازی، استخر های آب گرم، سونا،سولاریوم و دیگر تفریحات جذاب از شما پذیرایی میکنند.

 

تور کوش آداسی ارزان

منبع:های هالیدی